Reklamační řád
Oznámení reklamace prodávajícímu
Snažíme se eliminovat uhlíkovou stopu, proto nás prosím vždy nejprve kontaktujte na e-mailu eshop@bohocosmetics.cz, abychom mohli posoudit, jestli lze reklamaci vyřešit bez nutnosti zasílání zboží zpět k nám. Posoudíme váš případ individuálně a společně nalezneme nejlepší řešení.
Povinnosti kupujícího
Kupující je povinen dodané zboží prohlédnout a bez zbytečného odkladu informovat prodávajícího o zjištěných závadách. Kupující může oprávněnou reklamaci podat jednou z následujících možností:
- na e-mailovou adresu provozovatele eshop@bohocosmetics.cz
- poštou (bez dobírky) na adresu provozovatele
a následně reklamované zboží doručit prodejci. Učinit tak může následujícími způsoby:
- na základě Vaší reklamace Vám zašleme štítek pro podání zásilky na podacím místě PPL - v tom případě nic neplatíte
- zaslat bez dobírky Vámi zvoleným způsobem na adresu provozovatele: BePure s.r.o., Stupkova 952/18, 77900 Olomouc
Povinnosti prodávajícího
Reklamační protokol je zaslán zákazníkovi e-mailem nebo poštou do 3 dnů od přijetí reklamace. O průběhu reklamace se může zákazník informovat na e-mailu eshop@bohocosmetics.cz.
Reklamace včetně vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne jinak. O vyřízení reklamace bude prodávající kupujícího informovat prostřednictvím e-mailového vyrozumění - do té doby se má za to, že reklamace vyřízena nebyla. Při nedodržení lhůty pro vyřízení reklamace má spotřebitel stejná práva, jako by se jednalo o vadu neodstranitelnou. Při uplatnění reklamace je nutno předložit stručný popis závady (viz reklamační formulář níže).
Reklamace uplatněná v záruční době
V případě oprávněné reklamace má spotřebitel právo na náhradu nákladů spojených s reklamací. V případě neoprávněné reklamace je prodávající povinen vydat písemné odůvodnění tohoto zamítnutí a zároveň spotřebitel nemá nárok na náhradu svých nákladů spojených s vyřízením reklamace a současně ani prodejce nemá nárok na náhradu nákladů, které vznikly na jeho straně. Nárok na uplatnění záruky zaniká v následujících případech:
- neodborným zacházením,
- zboží bylo poškozeno živly,
- zboží bylo poškozeno nadměrným zatěžováním nebo používáním,
- jedná-li se o alergickou reakci, nebo jiné zdravotní potíže, nelze uznat vadu výrobku, jelikož se jedná o individuální reakci na určitou složku v daném produktu.
Reklamace a náklady na dopravu
V případě reklamace hradí prodejce minimální náklady spojené se zasláním zboží zpět. Pokud si kupující zvolí např. dražší kurýrní službu oproti běžné poště nebo jiné nejlevnější variantě, vrací prodejce pouze částku odpovídající ceně nejlevnější dopravy, kterou měl v době odesílání kupující na výběr napříč všemi dopravními společnostmi. Pro usnadnění procesu zaslání zboží zpět a pro jistotu nejvýhodnější ceny dopravy nás prosím vždy nejprve kontaktujte na e-mailu eshop@bohocosmetics.cz, abychom mohli posoudit, jestli lze reklamaci vyřešit bez nutnosti zasílání zboží zpět k nám, případně abychom pro Vás zajistili cenově nejvýhodnější dopravu.